Dostojevski in Nietzsche; premagovanje samorazvidnosti

Filozofija zanj ni bila stroga znanost ali refleksija, temveč boj proti zakonom razuma in nujnosti, ki so ljudi iz svobodnih bitij opremili v avtomate. Iz odrevenelosti vsakdanjega življenja lahko človeka zbudi samo tragična izkušnja, kakršno sta doživela Dostojevski in Nietzsche. Racionalistična filozofija, ki išče resnico po poti abstraktnega ali objektivnega mišljenja, ignorira tragedijo posamezika in je zato ničvredna. Človek spozna resnico, 'šele ko se mu ta kakor nož zareže v telo'. Šele to ga zares zbudi. To prebujenje, ki povzroči 'prehod prepričanj' Dostojevskega oziroma Nietzschejevo 'prevrednotenje vrednot', je tudi osrednja tema Filozofija tragedije. V članku Premagovanje samorazvidnosti (1921) se Šestov spet poloti Dostojevskega, le da tokrat gleda nanj skozi prizmo religiozne izkušnje. Ta je zaznamovala drugo obdobje njegovega ustvarjanja in filozofijo tragedije spremenila v filozofijo razodetja. 
NA ZALOGI
100 kos
Akcijska cena 16,42 € Redna cena 17,66 €
Filozofija zanj ni bila stroga znanost ali refleksija, temveč boj proti zakonom razuma in nujnosti, ki so ljudi iz svobodnih bitij opremili v avtomate. Iz odrevenelosti vsakdanjega življenja lahko človeka zbudi samo tragična izkušnja, kakršno sta doživela Dostojevski in Nietzsche. Racionalistična filozofija, ki išče resnico po poti abstraktnega ali objektivnega mišljenja, ignorira tragedijo posamezika in je zato ničvredna. Človek spozna resnico, "šele ko se mu ta kakor nož zareže v telo". šele to ga zares zbudi. To prebujenje, ki povzroči "prehod prepričanj" Dostojevskega oziroma Nietzschejevo "prevrednotenje vrednot", je tudi osrednja tema Filozofija tragedije. V članku Premagovanje samorazvidnosti (1921) se šestov spet poloti Dostojevskega, le da tokrat gleda nanj skozi prizmo religiozne izkušnje. Ta je zaznamovala drugo obdobje njegovega ustvarjanja in filozofijo tragedije spremenila v filozofijo razodetja. 
7%
POPUST
Akcijska cena 16,42 € Redna cena 17,66 €
Dostojevski in Nietzsche; premagovanje samorazvidnosti
Filozofija zanj ni bila stroga znanost ali refleksija, temveč boj proti zakonom razuma in nujnosti, ki so ljudi iz svobodnih bitij opremili v avtomate. Iz odrevenelosti vsakdanjega življenja lahko človeka zbudi samo tragična izkušnja, kakršno sta doživela Dostojevski in Nietzsche. Racionalistična filozofija, ki išče resnico po poti abstraktnega ali objektivnega mišljenja, ignorira tragedijo posamezika in je zato ničvredna. Človek spozna resnico, 'šele ko se mu ta kakor nož zareže v telo'. Šele to ga zares zbudi. To prebujenje, ki povzroči 'prehod prepričanj' Dostojevskega oziroma Nietzschejevo 'prevrednotenje vrednot', je tudi osrednja tema Filozofija tragedije. V članku Premagovanje samorazvidnosti (1921) se Šestov spet poloti Dostojevskega, le da tokrat gleda nanj skozi prizmo religiozne izkušnje. Ta je zaznamovala drugo obdobje njegovega ustvarjanja in filozofijo tragedije spremenila v filozofijo razodetja. 
Akcijska cena 16,42 € Redna cena 17,66 €
Avtor: Lev Šestov
EAN koda: 9789616098465
Filozofija zanj ni bila stroga znanost ali refleksija, temveč boj proti zakonom razuma in nujnosti, ki so ljudi iz svobodnih bitij opremili v avtomate. Iz odrevenelosti vsakdanjega življenja lahko človeka zbudi samo tragična izkušnja, kakršno sta doživela Dostojevski in Nietzsche. Racionalistična filozofija, ki išče resnico po poti abstraktnega ali objektivnega mišljenja, ignorira tragedijo posamezika in je zato ničvredna. Človek spozna resnico, "šele ko se mu ta kakor nož zareže v telo". šele to ga zares zbudi. To prebujenje, ki povzroči "prehod prepričanj" Dostojevskega oziroma Nietzschejevo "prevrednotenje vrednot", je tudi osrednja tema Filozofija tragedije. V članku Premagovanje samorazvidnosti (1921) se šestov spet poloti Dostojevskega, le da tokrat gleda nanj skozi prizmo religiozne izkušnje. Ta je zaznamovala drugo obdobje njegovega ustvarjanja in filozofijo tragedije spremenila v filozofijo razodetja. 
Prikaži celoten opis
Napišite vaše lastno mnenje
Komentirajo lahko samo registrirani uporabniki. Prosimo, da se prijavite, oziroma se registrirate
Slava Yurthev Copyright