Vplivanje

Psihologija prepričevanja

Knjiga Vplivanje je klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi pod­robno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo. 

NA ZALOGI
100 kos
Akcijska cena 25,02 € Redna cena 26,90 €

Dr. Robert B. Cialdini, strokovnjak na področju psihologije vpliva, je knjigo Vplivanje zasnoval na izsledkih 35-let­nih poskusov in raziskav ter triletni študiji motivov, ki ljudi spodbujajo k spremembi svojih prepričanj in vedenj.

Knjiga Vplivanje predstavi koncept šestih univerzalnih principov prepričevanja – recipročnost, zavezanost in doslednost, družbeni dokazi, všečnost, avtoriteta in pa pomanjkanje –, ki so uporabni na vseh področjih družbenega življenja, od nakupnih prepričevanj in zbiranja donacij do angažiranja glasov na volitvah ter privolitev v razne ­dejavnosti.

V knjigi Vplivanje boste spoznali, kako s pomočjo teh principov prepričljivo vplivati na ljudi, kako se ubraniti pred njihovim vplivom in kako s tem omogočiti ­osebnost­no preobrazbo v aktivnega upravitelja svojega lastnega življenja. 

 

ROBERT B. CIALDINI (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Vplivanje je njegovo najbolj znano delo, ki je bilo prodano že v več kot dveh milijonih izvodov, prevedeno v 26 jezikov ter od svojega izida pred tremi desetletji tudi nekajkrat predelano in dopolnjeno. Vplivanje tako ostaja med najbolj pomembnimi knjigami s področja trženja, njene ugotovitve pa uporabljajo po vsem svetu in tudi pri nas.

 

7%
POPUST
Akcijska cena 25,02 € Redna cena 26,90 €
Vplivanje
Psihologija prepričevanja

Knjiga Vplivanje je klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi pod­robno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo. 

Akcijska cena 25,02 € Redna cena 26,90 €
Podnaslov: Psihologija prepričevanja
Založba: UMco
Avtor: Dr. Robert B. Cialdini
EAN koda: 9789616954280
Leto izdaje: 2015
Št. strani: 401
Teža: 548 g
Vezava: Mehka

Kategorija produkta

Dr. Robert B. Cialdini, strokovnjak na področju psihologije vpliva, je knjigo Vplivanje zasnoval na izsledkih 35-let­nih poskusov in raziskav ter triletni študiji motivov, ki ljudi spodbujajo k spremembi svojih prepričanj in vedenj.

Knjiga Vplivanje predstavi koncept šestih univerzalnih principov prepričevanja – recipročnost, zavezanost in doslednost, družbeni dokazi, všečnost, avtoriteta in pa pomanjkanje –, ki so uporabni na vseh področjih družbenega življenja, od nakupnih prepričevanj in zbiranja donacij do angažiranja glasov na volitvah ter privolitev v razne ­dejavnosti.

V knjigi Vplivanje boste spoznali, kako s pomočjo teh principov prepričljivo vplivati na ljudi, kako se ubraniti pred njihovim vplivom in kako s tem omogočiti ­osebnost­no preobrazbo v aktivnega upravitelja svojega lastnega življenja. 

 

ROBERT B. CIALDINI (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Vplivanje je njegovo najbolj znano delo, ki je bilo prodano že v več kot dveh milijonih izvodov, prevedeno v 26 jezikov ter od svojega izida pred tremi desetletji tudi nekajkrat predelano in dopolnjeno. Vplivanje tako ostaja med najbolj pomembnimi knjigami s področja trženja, njene ugotovitve pa uporabljajo po vsem svetu in tudi pri nas.

 

Prikaži celoten opis
Napišite vaše lastno mnenje
Komentirajo lahko samo registrirani uporabniki. Prosimo, da se prijavite, oziroma se registrirate
Slava Yurthev Copyright