(Ne)prijetna izkušnja

ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije?

Reševanje pritožb in reklamacij zahteva usposobljene ljudi, ki znajo prisluhniti težavam porabnika in se zavedajo pomembnosti kakovostne rešitve.

Stranka ima vedno prav! Tudi če nima, glej prejšnji stavek.


NA ZALOGI
99 kos
18,90 €

Borut Zoran je podjetnik, prodajalec, svetovalec in trener pravilnega odnosa do strank. Svoje podjetje za prodajo in svetovanje pri nakupu trgovinske opreme, ureditev trgovin in usposabljanje prodajalcev vodi že dobrih dvajset let. Pred tem je izkušnje nabiral kot komercialist v podjetju Avtotehna Glasbila in kot poslovodja v trgovini z računalniško opremo Jerovšek Computers. Na prelomu tisočletja je vodil poprodajni oddelek v proizvodnem podjetju Adria Mobil.

Pravi izziv se mu zdi predajati znanje, ki ga ima, saj želi pomagati zaposlenim, da bodo neprijetne izkušnje postale prijetne tako zanje kot za njihove stranke.


18,90 €
(Ne)prijetna izkušnja
ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije?

Reševanje pritožb in reklamacij zahteva usposobljene ljudi, ki znajo prisluhniti težavam porabnika in se zavedajo pomembnosti kakovostne rešitve.

Stranka ima vedno prav! Tudi če nima, glej prejšnji stavek.


18,90 €
Podnaslov: ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije?
Avtor: Borut Zoran
EAN koda: 9789612887797
Leto izdaje: 2018
Št. strani: 178
Širina (mm): 140
Višina (mm): 220
Debelina (mm): 15
Teža: 0 g
Vezava: Mehka

Borut Zoran je podjetnik, prodajalec, svetovalec in trener pravilnega odnosa do strank. Svoje podjetje za prodajo in svetovanje pri nakupu trgovinske opreme, ureditev trgovin in usposabljanje prodajalcev vodi že dobrih dvajset let. Pred tem je izkušnje nabiral kot komercialist v podjetju Avtotehna Glasbila in kot poslovodja v trgovini z računalniško opremo Jerovšek Computers. Na prelomu tisočletja je vodil poprodajni oddelek v proizvodnem podjetju Adria Mobil.

Pravi izziv se mu zdi predajati znanje, ki ga ima, saj želi pomagati zaposlenim, da bodo neprijetne izkušnje postale prijetne tako zanje kot za njihove stranke.


Prikaži celoten opis
Napišite vaše lastno mnenje
Komentirajo lahko samo registrirani uporabniki. Prosimo, da se prijavite, oziroma se registrirate
Slava Yurthev Copyright