Biblija uspešnega piara

Kako s piarom do poslovnih uspehov?

Biblija uspešnega piara posameznike in podjetja korak za korakom s praktičnimi primeri vodi skozi ključna področja komuniciranja in tako do zmage na poslovnem področju. 

Akcijska cena 41,85 € Redna cena 45,00 €
7%
POPUST
Akcijska cena 41,85 € Redna cena 45,00 €
Biblija uspešnega piara
Kako s piarom do poslovnih uspehov?

Biblija uspešnega piara posameznike in podjetja korak za korakom s praktičnimi primeri vodi skozi ključna področja komuniciranja in tako do zmage na poslovnem področju. 

Akcijska cena 41,85 € Redna cena 45,00 €
EAN koda: 9789612858841
Teža: 922.0000
Avtor: Mag. Andreja Jernejčič
Založba: Lin & Nil
Podnaslov: Kako s piarom do poslovnih uspehov?
Leto izdaje: 2017
Št. strani: 888
Širina (mm): 150
Višina (mm): 219
Debelina (mm): 25
Vezava: Trda

Prvi celostni priročnik za vsakega, ki je piarovec, si to želi biti ali je s tem povezan, marketinške osebe, kadrovnike, finančnike, podjetnike in menedžerje.

To je obvezno branje za vse, ki želite:

- obvladati skrivnosti uspešnega sodelovanja z mediji,

- odlično in brez dragih napak komunicirati na družbenih omrežjih,

- navduševati s pozitivno zgodbo v medijih,

- učinkovito in odmevno predstaviti svoje izdelke ali storitev,

- izstopiti iz povprečja in biti opazni,

- prodati več in dolgoročno navduševati svoje kupce,

- znati krizno situacijo obrniti v priložnost,

- obvladati zlata pravila karizmatičnega javnega nastopanja ...

- in ključno: postati mojstri vsebine, kako napisati udarno napoved in zanimivo sporočilo za javnost, da ne bo spregledano.

 

Kratka mnenja o knjigi

Če želite biti učinkoviti – pa le k branju. Zelo je koristno in – priročno.
Peter Frankl, direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Biblija o piaru, ki ne sme manjkati v podjetju.
Aleksander Mervar, direktor družbe ELES

Zelo koristno in uporabno delo!
Dr. Danica Purg, direktorica in dekanja IEDC – Poslovne šole Bled

… zanimivo branje tako za poznavalce kot tudi za tiste, ki se šele učijo.
Dr. Dejan Verčič, profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani

Tretja knjiga Andreje Jernejčič je zelo dobrodošel presek vsega pomembnega, kar naj bi dobra piarovka ali dober piarovec na svojem poklicnem področju vedel in znal.
Igor E. Bergant, voditelj Odmevov na Televiziji Slovenija

Priročnik take vrste, da bi bil lahko na mizi vsakogar …
Dr. Nataša Pirc Musar, odvetnica

Kapo dol. Izkušnje, primeri, usmeritve ... Ko bi jo le vsi piarovci prebrali ... Čestitam.
Jani Muhič, voditelj informativnih oddaj POP TV


Kar naenkrat vidim, kako pomembno je, da se te vidi, sliši. Knjiga me je veliko naučila.
Zvezdana Mlakar, igralka

Brez te knjige in v njej enostavno in jasno zapisanih navodil avtorice bodo imeli veliko težav, s to knjigo pa so lahko zmagovalci.
Mag. Ivan Simič, davčni svetovalec

V knjigi so zajeti bogate izkušnje in triki uspešnega sodelovanja tako z mediji kot tudi drugimi javnostmi, ki jih mora poznati vsak, ki deluje na poslovnem področju, ne zgolj piarovci. Priporočam.
Prof. dr. Nikica Gabrić, direktor oftalmološke klinike Svjetlost iz Zagreba

Medijski svet bi bil boljši, če bi piarovci vzeli to knjigo v roke.
Jure Ugovšek, MBA, novinar in urednik Časnika Finance

Knjiga je zadela žebljico na glavico. Upam, da jo bo veliko ljudi vzelo v roke in prebralo ter se po njej ravnalo.
Tanja Dominko, novinarka, Radio Ognjišče

Vsekakor je pred vami delo, ki bi ga morala imeti na svoji knjižni polici v pisarni vsak direktor in vodja marketinškega in komunikacijskega oddelka.
Franci Pliberšek, generalni direktor podjetja MIK Celje

Knjiga je obvezno čtivo tudi za vse menedžerje, da jim bo jasno, kaj vse za njihovo podobo počnejo njihovi piarovci. Vsekakor pomemben prispevek h komunikacijski stroki v Sloveniji.
Sebastjan Jeretič, svetovalec za strateško komuniciranje, direktor podjetja Neurovirtu

Knjigo skrbno preberite in si jo – kot smo na fakultetah počeli z znamenitimi skriptami – na ključnih mestih podčrtajte z zelenim flomastrom ali se jo naučite na pamet.
Darijan Košir, namestnik odgovornega urednika časnika Dnevnik

Popotovanje skozi knjigo lahko pomaga vam in vi drugim.
Irena Vide, direktorica in odgovorna urednica Televizije Vaš kanal

Knjiga ni namenjena le piarovcem, ampak vsakomur, ki želi bolje komunicirati. Marsikateri nasvet vam lahko pride prav tudi doma.
Nejc Novak, LL. M. (UCL), odvetnik

… postregla je še vpogledom, kako bo piar za nas in naša podjetja pomemben tudi v prihodnosti.
Vladimira Fink Pavlin, direktorica Zlatarne Aura in Zlatarne Karat Novo mesto

Avtorica v knjigi drzno pogleda v prihodnost in kaj ta prinaša tako za njeno strokovno kot tudi poslovno pot.
Luka Dekleva, namestnik odgovornega urednika časopisa Delo

Iz njenih izkušenj, pogledov in ugotovitev se lahko vsak kaj novega nauči.
Nina Keder, novinarka in urednica revije Nova

…knjiga je edinstven vpogled v ta – mnogim še skrivnosten – piarovski svet.
Krešimir Macan, direktor agencije Manjgura, Hrvaška

Avtorici je uspelo napisati knjigo, ki bi jo po mojem mnenju moral na mizi imeti vsak »piarovec«.
Igor Jurič, novinar in voditelj Televizije Slovenija

… pojasnila in napotki o delu z novinarji, ki jih avtorica navaja v knjigi, so dobra popotnica za vsakega piarovca, ki si želi produktivnega in korektnega dela s četrto vejo oblasti.
Vanja Brkić, novinarka časnika Dnevnik

Preberite to knjigo in bolje boste pripravljeni na to, kako lahko z mediji delujete bolj uspešno in učinkovito, kaj lahko pričakujete od piara.
Goran Kristan, generalni direktor podjetja Modiana

Te knjige ne sme spregledati nihče, ki želi uspeti svetu piara. Več kot primerna je tudi za strokovnjake v poslovnem svetu na sploh.
Angelo Xuereb, predsednik AX Holdings, Malta

 

Prikaži celoten opis
Napišite vaše lastno mnenje
Komentirajo lahko samo registrirani uporabniki. Prosimo, da se prijavite, oziroma se registrirate
Slava Yurthev Copyright