Integracija strategij digitalnega trženja v organizacijo

Št. strani: 223
Vezava: Mehka
klicaj

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,49 € EUR za Vaš naslednji nakup.

klicaj

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

Ta knjiga velja kot učbenik za prvo srečanje s pravili digitalnega trženja in vzpostavljanja tržnih strategij na dolgi rok za posameznika, ki se loteva svojega prvega posla in za zrelo podjetje na poti globalizacije.

Ni na zalogi
Št. strani: 223
Vezava: Mehka
klicaj

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,49 € EUR za Vaš naslednji nakup.

klicaj

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

EAN
9789619302859
Akcijska cena 29,76 € Redna cena 32,00 €
Št. strani: 223
Vezava: Mehka
klicaj

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,49 € EUR za Vaš naslednji nakup.

klicaj

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

  • Kako slediti hitrim spremembam digitalizacije v poslovnem in privatnem svetu?
  • Kako konkurirati na dolgi rok in na kaj biti pozorni, da ne izgubljamo denarja in časa? 
  • Kako slediti hitrim spremembam digitalizacije v poslovnem in privatnem svetu?
  • Kako konkurirati na dolgi rok in na kaj biti pozorni, da ne izgubljamo denarja in časa?


Ta knjiga velja kot učbenik za prvo srečanje s pravili digitalnega trženja in vzpostavljanja tržnih strategij na dolgi rok za posameznika, ki se loteva svojega prvega posla in za zrelo podjetje na poti globalizacije.


Je kreativni priročnik za vsak dan, ko se odločamo kako predstaviti izdelek ali storitev na spletu in družbenih omrežjih, kako ga tržiti preko različnih kanalov in kako spremljati napredek prodaje z različnimi programskimi orodji.

Poleg trženja pomaga pri procesu od vzpostavitve blagovne znamke do spremljanja in prilagajanja tržnih kampanj za uspešne prodajne rezultate v hitro spreminjajoči se digitalni družbi.

Prikaži celoten opis
Več informacij
Založba Katoliški inštitut
Avtor dr. Karmen Marguč
EAN 9789619302859
Leto izdaje 2021
Št. strani 223
Širina 160
Višina 225
Globina 15
Vezava Mehka

RECENZIJA KNJIGE: Integracija strategij digitalnega trženja v organizacijo
Avtorica: Tjaša Glažar mag. 

Knjiga Integracija strategij digitalnega trženja v organizacijo je izšla leta 2020 v založbi Fakultete za pravo in poslovne vede, Katoliški inštitut. Namen knjige je predstavitev aktualnega razvoja na področju integracije in uporabnosti digitalnega trženja v poslovnem svetu. Osnovana je na temeljih trženja v organizacijah. Vpeljava praktičnih korakov predstavlja pomembno usmeritev za posameznike, ki se loteva podjetništva, aktualnost in primeri iz prakse pa novosti za izkušene, ki se želijo izobraziti o aktualni integraciji digitalnega trženja v organizacijo na enem mestu. Monografija povzema tudi dileme sedanjosti, ki jih nosi izjemno hiter razvoj tehnologije in procesov, spremembe zakonodaje, vprašanje varnosti, varovanje osebnih podatkov, razvoj novih strategij.

Pod uredništvo znanstvene monografije je podpisana Doc. dr. Karmen Marguč deluje n meddisciplinarnem področju ekonomije, etike, trajnosti in tele-medicine. V okviru večletnih delovnih izkušenj na področju mednarodne prodaje, trženja, strateškega svetovanja in upravljanja podjetij, akademska znanja, vključuje v prakso in skrbi za prenos znanja in tehnologij med fakultetami in gospodarstvom.

Namen znanstvene monografije je podajanje smernic in hkrati opozarjanje na težave in omejitve v procesu integracije digitalnega trženja v poslovno okolje. Zraven tega dame pomemben vpogled v problematiko definiranja in prevajanja angleškega izrazoslovja na področju digitalnega trženja v slovenski jezik. Teoretična načela so prilagojena novim paradigmam razvoja digitalnih tehnologij, trendov in zakonodajnih smernic. Znanstvene literature s področja digitalnega trženja je izredno malo, kar je posledica hitrih sprememb in dinamike spreminjanja tehnik trženja. Z namenom, da bi olajšali in poenostavili razumevanje kompleksnosti digitalnega trženja, se ta znanstvena monografija ukvarja s ključnimi modeli, strategijami in povezavami, ki kot ključni elementi omogočajo uspešno načrtovanje in izvedbo integracije digitalnega trženja v poslovanje organizacije.

Vsebina znanstvene monografije je na 223 straneh razdeljena na šest vsebinskih poglavij. Tako se najprej seznanimo z uvodom v digitalno trženje in njegovim razvojem od samih začetkov nastanka digitalnega trženja. Skozi poglavje spoznamo zgodovino digitalnega trženja skozi čas – na kak način se je razvijal splet in s tem nastalo digitalno trženje. Ker je to področje hitrih sprememb, poglavje obravnava še nove načine trženja v prihodnosti ter knot zadnje podpoglavje Osnovni podatki za leto 2019. Drugi del je namenjen spoznavanju digitalno integrirane organizacije skozi različne modele organizacije. V podpoglavju model organizacije z integriranim digitalni trženjem se tako opredelijo različni pristopi k Sami digitalizaciji, ki pripomore z uspešno opredelitvijo konceptov, strategij in načrtov organizacije. V tretjem delu spoznamo integrirano digitalno trženje na podlagi strateških analiz in načrtovanjem digitalnega trženja skozi oblikovanje vizije, poslanstva, ciljev in strategije. V četrtem delu vsebina predstavlja strategije digitalnega trženja predvsem preko spletnih strani in družabnih omrežij. Na začetku gre za strategije definiranja in uveljavitve, ki se kasneje izvajajo skozi strategije posredovanja in promocije, strategije povezovanja in preoblikovanja ter strategije merjenja in optimizacije. Predstavljeni praktični primeri v poglavju se povezujejo s teorijo, preteklost s trenutnimi in prihodnjimi trendi, kar bralcu daje aktualnost in uporabnost. Ob koncu znanstvene monografije sta še dva krajša poglavja, ki se nanašata na omejitve in vplive na integracijo digitalnega trženja v organizacijo, ki nam poda predvsem dimenzije notranjega premika v mišljenju organizacije ter poglavje namenjeno izključno izrazoslovju, ki je osnova za razumevanj področja.

Avtorica znanstvene monografije daje poudarek na praktični naravnanosti, ki ja namenjena tako za podjetniku na začetku poti, kot izkušene podjetnike. Njen prispevek k prevodu izrazoslovja v slovenski jezik bo pripomogel k lažjemu izražanju na obravnavanem področju. Dodana vrednost monografije so razdelana navodila kako se lotiti oglaševalske akcije, kako oglaševati na različnih družbenih omrežjih. Monografija tako pomaga pri povzemanju splošnih trendov digitalizacije, ki se vpletajo v vsakodnevno življenje. 

Napišite vaše lastno mnenje
Ocenjujete:Integracija strategij digitalnega trženja v organizacijo
Vaša ocena
© 2021 Založba Primus d.o.o. Vse pravice pridržane.