(Ne)prijetna izkušnja
Ob nakupu tega izdelka prejmete 0,88 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Reševanje pritožb in reklamacij zahteva usposobljene ljudi, ki znajo prisluhniti težavam porabnika in se zavedajo pomembnosti kakovostne rešitve.
Stranka ima vedno prav! Tudi če nima, glej prejšnji stavek.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 0,88 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 0,88 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Borut Zoran je podjetnik, prodajalec, svetovalec in trener pravilnega odnosa do strank. Svoje podjetje za prodajo in svetovanje pri nakupu trgovinske opreme, ureditev trgovin in usposabljanje prodajalcev vodi že dobrih dvajset let. Pred tem je izkušnje nabiral kot komercialist v podjetju Avtotehna Glasbila in kot poslovodja v trgovini z računalniško opremo Jerovšek Computers. Na prelomu tisočletja je vodil poprodajni oddelek v proizvodnem podjetju Adria Mobil.
Pravi izziv se mu zdi predajati znanje, ki ga ima, saj želi pomagati zaposlenim, da bodo neprijetne izkušnje postale prijetne tako zanje kot za njihove stranke.
Podnaslov | ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije? |
---|---|
Založba | Samozaložniki |
Avtor | Borut Zoran |
EAN | 9789612887797 |
Leto izdaje | 2018 |
Št. strani | 178 |
Širina | 140 |
Višina | 220 |
Globina | 15 |
Vezava | Mehka |