Nori na stranke!

Nikoli ni prepozno, da zgradite podjetje, ki bo usmerjeno k strankam
Avtor: Več avtorjev
klicaj

Ob nakupu tega izdelka prejmete 0,74 € EUR za Vaš naslednji nakup.

klicaj

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

Noro ustrežljiv Ken Blanchard nam, z Ballardom in Finchem, iskreno razlaga pravilno ravnanje s strankami in zaposlenimi.

Ni na zalogi
Nikoli ni prepozno, da zgradite podjetje, ki bo usmerjeno k strankam
Avtor: Več avtorjev
klicaj

Ob nakupu tega izdelka prejmete 0,74 € EUR za Vaš naslednji nakup.

klicaj

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

EAN
9789532361483
Akcijska cena 14,79 € Redna cena 15,90 €
Nikoli ni prepozno, da zgradite podjetje, ki bo usmerjeno k strankam
Avtor: Več avtorjev
klicaj

Ob nakupu tega izdelka prejmete 0,74 € EUR za Vaš naslednji nakup.

klicaj

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

Ravnanje s strankami je eden najtrših orehov tako za menedžerje kot za ljudi, ki delajo v prodaji katerekoli storitvene ali proizvodne dejavnosti in še posebej to velja za delo v maloprodaji. Veliko strokovnjakov meni, da se graditev posla začne ravno pri odnosu do strank.

V knjigi Nori na stranke! nam Ken Blanchard, avtor mnogih uspešnic in eden najbolj vzornih poslovnih voditeljev, razkrije pot do pravilnega ravnanja s strankami. Razloži nam tudi, kako do organizacije, ki bo pravilno ravnala s svojimi zaposlenimi, jih spodbujala k doseganju zastavljenih ciljev in služila kupcem. Blanchard nam v sodelovanju z Jimom Ballardom in Fredom Finchem razloži, zakaj se uspešen posel začne ravno pri odnosu do strank. Za primer je vzel ameriško družbo Yum!, ki je največje gostinsko podjetje na svetu — je lastnica blagovnih znamk oziroma verig restavracij Kentucky Fried Chicken, Taco Bell, Pizza Hut, Long John Silver’s in A&W Restaurants.

Avtorji knjige Nori na stranke! nam razložijo, kako lahko vsako podjetje, majhno ali veliko, razvije enotno, k zaposlenim in strankam usmerjeno organizacijsko kulturo. Knjiga je polna praktičnih nasvetov, poudarek pa je na štirih osnovnih korakih:

1. Zastavite si prave cilje - če boste za svoje stranke dobro poskrbeli in oblikovali spodbujajoče delovno okolje, bodo dobički zagotovljeni.

2. Pravilno ravnajte s strankami - določite kaj bi radi, da vaše stranke doživijo, ko pridejo v stik z vašo organizacijo.

3. Pravilno ravnajte z zaposlenimi - uporabite različne strategije: delavce pametno rekrutirajte in izbirajte, urite jih in izobražujte, razvijajte kariere, upravljajte z delovno uspešnostjo in nagrajujte.

4. Vodite na pravilen način - vsega ne morete narediti sami, zato spodbujajte in podpirajte ustvarjalnost vseh zaposlenih.

Načelo Nori na stranke! je učinkovito orodje za delo s strankami, ki ga lahko uporabljajo tako direktorji in srednji menedžment kot osebje, ki je dnevno v stiku s strankami — in spremenijo stvari na bolje, tako zase kot za stranke.

Prikaži celoten opis
Več informacij
Podnaslov Nikoli ni prepozno, da zgradite podjetje, ki bo usmerjeno k strankam
Založba Katarina Zrinski
Avtor Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch
EAN 9789532361483
Širina 135
Višina 205
Globina 15
Napišite vaše lastno mnenje
Ocenjujete:Nori na stranke!
Vaša ocena
© 2021 Založba Primus d.o.o. Vse pravice pridržane.