Trženje v turizmu

Učbenik Maje Konečnik Ruzzier predstavlja novo osvežitev obstoječe slovenske literature s področja trženja v turizmu.

NA ZALOGI
90 kos
Akcijska cena 32,55 € Redna cena 35,00 €

Vas zanimajo sodobni izzivi trženja v turizmu? Želite podkrepiti in osvežiti svoje trženjsko razmišljanje? Vas poleg teoretičnih konceptov zanimajo tudi praktični primeri?

Potem je ta knjiga, kjer so teoretični koncepti podkrepljeni z aktualnimi praktičnimi (svetovnimi in slovenskimi) primeri.

Knjiga Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier predstavlja novo osvežitev obstoječe slovenske literature s področja trženja v turizmu. Skladno z dejstvom, da se turistična dejavnost zaradi dinamičnega okolja nenehno dopolnjuje in spreminja, so v knjigi predstavljeni najnovejši teoretični pristopi in primeri.

Knjiga bo zagotovo dobrodošel pripomoček študentom pri predmetu Trženje v turizmu, priporočamo jo pa tudi predstavnikom slovenskega turističnega gospodarstva. Z izbrano kombinacijo teoretičnih in praktičnih vsebin si bodo eni in drugi lahko osvežili nekatere pojme, se seznanili z novimi, predvsem pa krepili in poglobili svoje trženjsko razmišljanje. (Dr. Aleksandra Brezovec) 

7%
POPUST
Akcijska cena 32,55 € Redna cena 35,00 €
Trženje v turizmu

Učbenik Maje Konečnik Ruzzier predstavlja novo osvežitev obstoječe slovenske literature s področja trženja v turizmu.

Akcijska cena 32,55 € Redna cena 35,00 €
Založba: Meritum
Avtor: Maja Konečnik Ruzzier
EAN koda: 9789619296103
Širina (mm): 165
Višina (mm): 234
Debelina (mm): 14
Teža: 444 g

Vas zanimajo sodobni izzivi trženja v turizmu? Želite podkrepiti in osvežiti svoje trženjsko razmišljanje? Vas poleg teoretičnih konceptov zanimajo tudi praktični primeri?

Potem je ta knjiga, kjer so teoretični koncepti podkrepljeni z aktualnimi praktičnimi (svetovnimi in slovenskimi) primeri.

Knjiga Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier predstavlja novo osvežitev obstoječe slovenske literature s področja trženja v turizmu. Skladno z dejstvom, da se turistična dejavnost zaradi dinamičnega okolja nenehno dopolnjuje in spreminja, so v knjigi predstavljeni najnovejši teoretični pristopi in primeri.

Knjiga bo zagotovo dobrodošel pripomoček študentom pri predmetu Trženje v turizmu, priporočamo jo pa tudi predstavnikom slovenskega turističnega gospodarstva. Z izbrano kombinacijo teoretičnih in praktičnih vsebin si bodo eni in drugi lahko osvežili nekatere pojme, se seznanili z novimi, predvsem pa krepili in poglobili svoje trženjsko razmišljanje. (Dr. Aleksandra Brezovec) 

Prikaži celoten opis
Napišite vaše lastno mnenje
Komentirajo lahko samo registrirani uporabniki. Prosimo, da se prijavite, oziroma se registrirate
Slava Yurthev Copyright